sâmbătă, 2 mai 2009

little Thoughts think Biz


Pa-paaam. Mi-a luat mult mai mult decât mă așteptam sa fac doodleul ăsta pentru că am făcut greșeala de a întreba lumea ce părere are... semăn cu un băiat, de ce sunt la work?, nu am sâni, nu trebuia să am sâni, nu îmi plac macaroanele cu brânză... Oricum, știu, nu prea au trăsături personajele, dar se înțelege cine e cine, nu? (prima e Maria)

Also, mai aveam și eu de adăugat ceva legat de conferințe, chestia pe care eu o consider cea mai importantă și pe care nu ințeleg cum de ceilalți au uitat-o: am avut ecusoane tipărite! How cool is that?
Șiiii nu e tot... L-am văzut pe dl. Șopârlă (sau Hienă), de la Animal X. Știu, chestia cu participatul la olimpiadele astea începe în sfârșit să aibă sens.

A, mi-am adus aminte: care o fi fost ideea persoanelor care ne-au dat acele cd-uri cu "monitorizare media"? Am trecut prin toate, pentru ca inițial mă gândeam că ne va ajuta destul de mult in procesul de research. Însă, din câte am putut să îmi dau seama, au dat un search prin articolele de ziare si reviste după cuvântul "biz". Și, normal, de multe ori a apărut cuvântul "showbiz", motiv pentru care primul link era către un articol, din Liberatea parcă, cu o tipă dezbrăcată. Desigur, nu e nimic în neregulă cu tipe dezbrăcate, doar că nu la asta te-ai aștepta când auzi monitorizare media a revistei Biz...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu