... care au meritat să urcăm dealul pe care şade Palatul Parlamentului. Micuţele Gânduri au fost la Conferinţe, după cum au promis. N-am ajuns la toate, dar cele la care am ajuns au fost faine.
Prima zi, prima conferinţă. Răzvan Mătăşel, Dan Şendroiu şi Sorin Psatta au vorbit despre campanii sociale cu buget mic şi impact mare, Costin Uzun despre cum să foloseşti vedetele ca purtători de cuvânt credibili, iar Camelia Levintza Stettler despre crearea unui brand în 6 săptămâni, din nouă cartonaşe cu imagini.
După pauza de fursecuri (mediocre) şi Cola (trezită), a început conferinţa despre CSR, pe care o aşteptam cu interes. Şiii aici a intrat povestea cu socoteala de-acasă. Dacă Maria şi Filip s-au fofilat strategic spre spatele sălii, eu am avut privilegiul să nimeresc lângă un nenea care a încercat cu înverşunare să se certe cu invitaţii. În plus, mă aşteptam la prezentări ceva mai detaliate ale campaniilor derulate de companiile reprezentate. Per total, nu sunt cu mult mai lămurită despre ce-i aia CSR, ce face şi de ce.
Aşa că am trecut încă ameţită la conferinţa despre new media. Două dintre prezentări mi-au rămas în minte. Cea a Dianei Dragomir, deşi promitea prin temă, m-a şocat prin lipsa de organizare, argumentare şi artă a discursului. Altfel spus, m-a motivat să repet în oglindă înainte de prezentarea noastră finală. La polul opus, Sorin Tudor a fost interesant, amuzant şi antrenant toate cele zece minute, distrugând cu un zâmbet minunat de ironic câteva mituri ale online-ului. Mi-a plăcut şi de Bobby Voicu, pentru degajarea cu care vorbea şi exemplele foarte haioase: Tre' să fiţi politicoşi. Mă abordează oameni de PR pe messenger, nu-i cunosc, şi mă iau cu "frate, hai să facem o combinaţie!"
Despre ziua a doua, probabil mai târziu. Şi probabil nu tot eu. Un weekend prelungit de excepţie vă doresc.
Prima zi, prima conferinţă. Răzvan Mătăşel, Dan Şendroiu şi Sorin Psatta au vorbit despre campanii sociale cu buget mic şi impact mare, Costin Uzun despre cum să foloseşti vedetele ca purtători de cuvânt credibili, iar Camelia Levintza Stettler despre crearea unui brand în 6 săptămâni, din nouă cartonaşe cu imagini.
După pauza de fursecuri (mediocre) şi Cola (trezită), a început conferinţa despre CSR, pe care o aşteptam cu interes. Şiii aici a intrat povestea cu socoteala de-acasă. Dacă Maria şi Filip s-au fofilat strategic spre spatele sălii, eu am avut privilegiul să nimeresc lângă un nenea care a încercat cu înverşunare să se certe cu invitaţii. În plus, mă aşteptam la prezentări ceva mai detaliate ale campaniilor derulate de companiile reprezentate. Per total, nu sunt cu mult mai lămurită despre ce-i aia CSR, ce face şi de ce.
Aşa că am trecut încă ameţită la conferinţa despre new media. Două dintre prezentări mi-au rămas în minte. Cea a Dianei Dragomir, deşi promitea prin temă, m-a şocat prin lipsa de organizare, argumentare şi artă a discursului. Altfel spus, m-a motivat să repet în oglindă înainte de prezentarea noastră finală. La polul opus, Sorin Tudor a fost interesant, amuzant şi antrenant toate cele zece minute, distrugând cu un zâmbet minunat de ironic câteva mituri ale online-ului. Mi-a plăcut şi de Bobby Voicu, pentru degajarea cu care vorbea şi exemplele foarte haioase: Tre' să fiţi politicoşi. Mă abordează oameni de PR pe messenger, nu-i cunosc, şi mă iau cu "frate, hai să facem o combinaţie!"
Despre ziua a doua, probabil mai târziu. Şi probabil nu tot eu. Un weekend prelungit de excepţie vă doresc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu